Allt står still och jag kommer ingenstans

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, inte ens om jag behöver skriva något.
Jag vet liksom ingenting, känner mig bara tom just nu för allt står riktigt still.
Det händer aldrig något, så när som helst kommer jag att få ryck, jag lovar!
Har haft en bra dag faktiskt tills jag öppnade dörren här hemma.
En hemsk stank kom emot mig och jag insåg genast att det skulle bli fisk till middag, fy fan!
Så än en gång sitter jag här hungrig, orkar inte gå till köket och hämta något att äta,
så det blir väl att lägga sig hungrig idag.
Ursch, vad jag bara vill att något ska hända, nått spännande eller roligt, snälla ge mig!

Kommentarer
Postat av: E.-

hej sötis : )

2008-12-06 @ 13:02:15
URL: http://skrattmagnet.blogg.se/
Postat av: Emma

men hallå ;) vad gör du här och snokar ;)

2008-12-06 @ 20:16:47
Postat av: E.-

höhö, ja det var en bra fråga ; )

2008-12-07 @ 19:06:09
URL: http://skrattmagnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0