Jag kommer att bli en istapp

Jaha, då sitter man här högt upp i norrland då och fryser rumpan av sig...
Fast det är ganska kul , om man bortser från alla minusgrader som tar kål på mig!
Snö finns det här i alla fall och så duktig som jag är gick jag ut och åkte pulka med mina små kusiner idag :P
Haha det va faktiskt ganska kul, om man bortser från att jag körde rakt in i en buske :( Typiskt mig...
Ändå längtar jag hem till alla, för man blir ganska trött att sitta och lyssna på gamla historier om när mormor o morfar va unga och höra massa skrik hela tiden från kusinerna som far runt. Jag vill hem och mysa bara, det är vad jag vill! Men jag får nog vänta några dagar först. Jag ska ju faktiskt åka hem på onsdag morgon så då kommer jag o lever loppan med alla där hemma ;)
Imorrn ska vi åka till Birsta och då hoppas jag på att få shoppa loss för här i Härnösand...ja, det finns ju inte så många affärer här om man säger så. Och shopping galen som jag är så längtar jag därför till imorgon och om jag inte hittar något kul att köpa kommer jag att bli jätte ledsen :(
Nä nu ska jag gå och frysa lite till, puss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0