At Friskis & Svettis

Det är ju inte så himla roligt det här jobbet måste jag säga. Jag bara sitter här från halv 8 till klockan 22 då jag får gå härifrån och jag stänger ner stället. Visst är det lite folk då och då, men det är verkligen sällan. Inte för att jag vill att det ska komma fram folk och fråga mig massor av krångliga saker som jag inte vet så mycket om. Fast det är ju klart mycket bättre nu än när jag precis hade börjat, nu har jag ändå haft det här jobbet i över 3 månader. Fast det blir ju som att lära om sig allt på nytt igen eftersom att jag bara jobbar varannan måndag och när jag hoppar in för andra ibland. Fast nu sitter jag här och är helt död, jag känner av en huvudvärk också, inte så roligt.

Imorrn ska jag på hockey igen med älsklingen, ska bli skit kul faktiskt :P Med tanke på att jag hade det så kul förra gången. Förlåt till Malin och Bg7 bara för att jag inte nu har vart där på två ggr, men det här är sista gången och snart drar det ju ihop sig till julavslutning för småtjejerna :) Jag tror bara att det är två ggr kvar eller något sånt. fast det ska bli skönt också, för det är ganska jobbigt och tar mycket av ens tid att åka dit och försöka lära trotsiga småtjejer gymnastik när de ändå vägrar att lyssna!

Nu måste jag gå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0