Bortkastad helg

Jag har absolut inte gjort ett skit den här helgen. I fredags kom Jocke över en stund efter jobbet och vi gjorde ingenting, sen på lördan va jag me Matilde och vi bakade och sen bara pratade vi masssor och massor o kollade på facebook för stackarn har inte det, och vi hittade rätt så många intressanta saker ;) eller hur?
Sen på kvällen va vi ute och gick, först gick vi till centrum och handlade chokladchips, det va skit gott! Sen blev vi törstiga så vi gick till Shell och köpte varsin festis ;) men min smakade medicin så jag ville inte ha den! Köpte en energidryck istället men jag blev bara jätte trött av den :s konstigt. Och bara för att fördriva tiden och för att vi hade busskort med oss så tog vi bussen till Skogås fram och tillbaka, undrar hur många gånger jag åkte med den bussen? Efter det va jag typ tvungen att springa hem för jag höll på att kissa på mig!

Ja och nu sitter jag bara här och tråkar, väntar på att klockan ska bli halv 3 så att jag kan gå och träna sen e det iväg till att träna småbarnen igen.

Så ja, det va min helg...spännande va? Helt meningslös så här i efterhand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0