Djurgården - Brynäs

Igår va jag på hockey igen med min älsklings pojke fast den här gången gick det inte alls lika bra för DIF för förra gången vann de med 7-0 när jag va där och titta. Inte för att jag hejar på nått lag överhuvudtaget, förutom typ Sverige men det gills ju inte :P Men jag hejar ändå lite extra på Djurgården bara för att, det blir ju så ;)
Efter matchen skjutsade hans farmor och farfar hem mig, Jocke och hans två syskon. Den som kan matte vet alltså att det vart en för mycket i bilen, jag fick sitta i Jockes knä och trot eller ej så sprack mina byxor ännu mer när jag skulle sätta mig i bilen! Det börjar bli ganska så dags att slänga de här byxorna för jag har upptäckt hål lite överallt, men det är mina favorit jeans, så jag vill inte :(
Allt som allt va det ytterligare en underbar kväll med min pojke och jag var riktigt utvilad imorse faktiskt, fast jag gäspade ganska mycket ändå, så det märktes kanske inte.

Historia pjäsen i skolan gick ganska bra iaf, jag garvade bara lite men lyckades att behärska mig. Resten av dagen bara va, den va inge speciell. Förutom på gympan då vi skulle leda en från andra klassen som hade ögonbindel på sig genom enn hinderbana. Det va väldigt läskigt!

Första snön som lägger sig på marken! Nu får vi se hur länge den håller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0