Efterlängtade

Och så va det äntligen lördag! Jag tror att jag längtade hela veckan, varje dag och varje timme! Jocke och jag skulle egentligen ha gått på bio, för det va det som va planerat från början. Låter lite skumt att längta så mycket efter en bio, men sanningen är den att vi inte har hunnit GÖRA något sen typ sommarlovet, Jocke jobbar hela tiden så vi har inte så mycket tid till aktiviteter. Men iaf jag mötte honom inne i stan och vi började gå mot bion och så började vi diskutera vad vi skulle se och kom på att det egentligen inte gick något bra. Då sa han att han blivit bjuden på en fest i Haninge och att jag fick följa med. Så först va vi tvugna att sitta på centralen i en halvtimme och vänta på tåget tillbaka till skogås. Väl i skogås började vi promenera (jag i högklackat!) till en av hans polare som han skulle köpa öl ifrån. Det vart en bit att gå och jag kan lugnt säga att jag kände av vår lilla tur! Sen regnade det ju också, men dum som jag är så kom jag inte på att jag hade ett paraply i väskan förrens vi va framme på festen. Efter att vi hämtat ölen gick vi tillbaka och tog tåget till Haninge där vi träffade några Jocke kände och som visste vart det låg nånstans. 
Det va kul eftersom att det faktiskt va första gången jag va ute med honom, och jag fick träffa hans polare och prata lite med dem också. Jag hade iaf riktigt kul och det hoppas jag att du också hade älskling <3 Nästa gång har jag lovat mina kompisar att de får följa med bara så att du vet ;) Sen tog va iaf nattbussen hem och vi va väl hemma hos honom vid 3 eller nått för festen slutade ganska tidigt. Mys, mys på den lördagen! Och jag längtar till nästa gång! Puss älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0