Energy

This love is taking all of my energy, but you deserv it...


Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra om allt bara tog slut
Jag skulle ta slut
Och det orkar jag inte med en gång till
Ibland kan man ha riktigt dåliga dagar
Idag var inte en sån dag
Men har man inte en dålig dag så har man en riktigt dålig kväll
Och det är ännu värre
Det är då man börjar tänka och fantisera
Kontrollerar man inte sina tankar kan de flyga iväg väldigt långt bort
Så långt bort att det är svårt att få tag på dem och samla ihop dem igen
Du känns som hemma
Så varför är du inte här just nu?
Ursch vad jag hatar det
Jag vill ha nu
Jag vill borra in min näsa i din mjuka hud, dra in din lukt och bara sluta tänka
Det är då tiden är som bäst
Och det är där jag vill att den ska stanna
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: agnes

vad fint, hoppas att du aldrig någonsin behöver uppleva ett broken heart! ta hand om dig gumman

2008-11-21 @ 00:38:16
URL: http://fixed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0