Halloween fest

Igår va det halloween fest och jag klädde ut mig till docka :P Inte något man gör varje dag precis. Men vitmålat ansikte, röda läpppar, rosiga kinder, långa lösögonfransar och lockigt hår drog vi iväg till Segeltorp. Jojjo va djävul och det va Amanda med, Matilde va pochahontas (ignorera stavningen, om den inte är rätt förstås). Det va kul till en början men efter ett tagv blev det ganska lamt tycker jag. någon trampade på glas och började blöda as mycket så det va blod över hela golvet, brandlarmet gick så en väktare och brandmän kom. Aa nä jag har ju vart på bättre fester iaf. Men det va kul så länge det varade :)

Idag ska jag på fest i skogås och den här gången behöver man inte klä ut sig ;) tack och lov, det har blivit rätt mycket sånt nu, även fast det e kul så har jag slut på ideér nu.

Bilder från igår kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0