Jag tror jag blir lyckligare för var dag

Morgonen började as dåligt, jag satte mig på bussen och kände ärligt att jag skulle spy när som helst. Det dunkade i huvudet och jag mådde super illa plus att jag svettades men jag kunde inte bara kränga av mig alla tjock kläder i panik helt ensam på bussen. Vi hade inriktningdag idag på förmiddagen, jag kom dit och var med på föreläsningen vi hade om droger (men helt onödig tyckte jag att den va för vi har redan haft en 2 timmar genomgång om droger som va såå mycket bättre än den där!). Efter det va jag fortfarande väldigt yr och kände att jag inte klarade av att vara kvar i skola...vem vet vad som hade kunnat hända då...
Sen när jag äntligen lyckades ta mig hem iaf så slängde jag i mig makaroner, det e typ det enda jag kan äta eftersom att jag va o spände åt tandställningen igår. Det kan också vara en anledning till att jag mår piss, jag va på ett jympa pass igår men jag fick inte i mig nått till middagen och knappt något till frukosten imorse så jag har inte så mycket energi. Sen gick jag o la mig och sov i två timmar innna Jocke ringde och väckte mig, tack för den du ;)

Jag ska på hockey ikväll med honom och hela hans familj ska tydligen också dit. Jag mår fortfarande inte bra, men jag mår bättre så vi får väl se hur det här går. Men jag tänker banne mig gå i alla fall!!!

Nu ska jag gå och se om jag kan få i mig lite mer mat innna jag tuppar av här borta. Puss ha det bra!


<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0