Keep on shining

Det viktigaste är att inte visa sig svag
Inte visa att man inte mår bra
Fejka är nått man alltid kan göra
...och jag e jävligt bra på det...
Fast jag vet inte riktigt om det är en positiv sak
Varför kan jag inte bara få vara glad och uppskatta det jag har?
Jag vill inte vara en toffel
Jag vill inte visa mig svag
Jag vill ha en egen vilja
Jag vill ha egna åsikter
Och jag vill kunna tycka åtminstone lite bra om mig själv
Varför får aldrig jag lyckas?
Varför får aldrig jag känna mig så glad så att jag kommer spricka?
Varför?
Men det viktigaste är att inte visa sig svag när det brister på insidan
Det här får jag klara mig ur själv
Som så många andra gånger...


Kommentarer
Postat av: agnes

finns alltid här, alltid <3

2008-11-03 @ 17:52:08
URL: http://fixed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0