Mina ögon tårar för din skull

Det gör ont i hjärtat gumman när du berättar allt som har hänt. Jag vet att vi inte har träffats på flera år men du ska veta att du alltid har betytt och fortfarande och för alltid betyder jätte mycket för mig. Ingen kan ta ifrån oss alla våra minnen! Därför gör det mig så otroligt lessen att höra att du inte mår bra...du förtjänar inte den smärtan för du är en sann ängel. Det är du verkligen. Jag förbannar den som gjorde så här mot dig...Jag blir bara så arg! Den människan som inte fattar att du är sänd från himmlen är inte riktigt sinnesfrisk. Men jag ska göra allt som står i min makt för att åtminstone försöka få dig på fötter igen och tro mig jag vet att det inte kommer att vara lätt. Men vi kan klara det tillsammans! Det kan vi! Vi kan ju tänka att det kommer något gott ifrån det här onda...det kanske kommer föra oss ihop igen, för älskling jag saknar dig och jag skulle mer än gärna vilja ha dig precis vid min sida igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0