Sjunde himlen

Jag tror att jag befinner mig i sjunde himlen, tisdagen va den bästa dagen på väldigt, väldigt länge och jag kände att jag behövde den, vi behövde den. Om det inte är möjligt så älskar jag dig mer nu. Bara att få sitta nära dig o mysa och liksom bli inbjuden i den värld, hockeyn får mitt hjärta att smälta. Synd bara att jag vart och spänt åt min tandställning dagen innan så när jag blev utbjuden på middag på restaurang med hela Jockes familj och 3 av familjens kompisar så kunde jag inte beställa in nått för att jag inte kunde tugga alls...det va inte så roligt och det kändes otacksamt, men hej, vad ska jag göra?

Vem bara inte älskar att höra orden - Jag älskar dig viskas i ens öra?

Fy va lycklig jag är, saknar dig sötis hoppas vi ses snart igen, vad sägs som typ imorrn eller på lördag <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är så glad för din skull :D

2008-11-14 @ 11:23:25
URL: http://jojjobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0