Träning som vanligt en måndag

Efter skolan drog jag till gymmet som jag brukar göra varje måndag. Fast nu ska jag börja gå på ett jympa pass istället varannan måndag, den vecka jag inte jobbar. A i alla fall, jag var och tränade och så kommer det 3 fjortis tjejer som jag ens hade svårt att tro att de hade passerat åldersgränsen in till gymmet. De gick in i det lilla rummet där ma strechar och gör egen styra och så bara lajade de runt och gjorde absolut ingenting, eller jo de hade nästan sönder en avkopplingsmaskin eller vad det nu är för nått. Sedan försvann de och när jag gick in i omklädningsrummet igen för att gå hem så va de där ocg gissa vad de gjorde. Haha de satt o lyssnade på musik och åt på chokladkakor. Jag vet inte jag kanske har missuppfattat det här med träning men jag tror inte att det är så man gör. Sedan va det i alla fall en tjej som sa till de andra att de skulle börja träna igen och ungefär sådär sa de sen... 
Fjortis 1: Men jaha, vad ska vi göra dådå?
Fjortis 2: Jag vet väl inte, men vi går inte in till gymmet iaf
Fjortis 3: Jo men det e klart att vi gör
Sen gick de ut och det sista jag hörde att de sa var;
Fjortis: Jag vet inte vad vi ska göra, men vi går definitivt inte in i gymmet.
asså jag vet inte riktigt vad jag ska göra med än att skratta, de va så himla patetiska och jag frågar mig fortfarande varför man går och tränar om man bara sitter i omklädningsrummet och käkar marabou?

Nu ska jag ner och jobba!
 

Kommentarer
Postat av: misstye

hahahahhahahahahhahahahahahahahahahahahaha SHIET VA JÄVLA FUCKAD DU ÄR ! hahahahahahhahaa OMG DU ÄR FUL !

ps , du är sämst på att träna och ditt blonda hår är missfärgat i botten. GET A LIFE DAS SHVULLE

2008-11-19 @ 11:10:50
Postat av: Anonym

Jag " fjortis 1 " så alla vet :D

Japp, det var mig och mina polare du såg lilla vän.

Och du, jag älskar musik & mums med marabou. Du gillar väl kladdkaka? lust att bjuda på lite? + att jag tog aldrig sönder den där jävla maskinen, kom bara inte upp för att den hade fasnat. Och lilla du, vi tränade faktiskt, annars är det ju slös med pengarna. Vi gjorde 18.00 passet. Så tagga för fan. Du känner inte oss. Så döms oss inte!

2008-11-19 @ 21:32:14
Postat av: Evve :)

Jag " fjortis 1 " så alla vet :D

Japp, det var mig och mina polare du såg lilla vän.

Och du, jag älskar musik & mums med marabou. Du gillar väl kladdkaka? lust att bjuda på lite? + att jag tog aldrig sönder den där jävla maskinen, kom bara inte upp för att den hade fasnat. Och lilla du, vi tränade faktiskt, annars är det ju slös med pengarna. Vi gjorde 18.00 passet. Så tagga för fan. Du känner inte oss. Så döms oss inte!

2008-11-19 @ 21:32:52
Postat av: Niels - Korrupt Maktmissbrukare

Hehe, man känner igen sig lite med fjortis fasonerna på gymmet, nä men vi går inte in på gymmet för det svettigt läskigt och bara en massa snygga killar där inne. ^^



Tack för ett gott skratt =D

kram kram

2008-12-16 @ 18:18:39
Postat av: Anonym

haha men precis ;) Jag trodde man tränade för att träna lix men jag har nog fattat allt fel ;)Och jag menar varför träna på gymmet om man inte vill gå in till alla snyggingar? ;P

Kram

2008-12-17 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0