Äckel

På gymmet idag va det en 35åring som spanade in min rumpa! Asså palla, kunde han inte se att jag var aningen för ung för honom! När jag kom till en maskin så tog han den som va precis bakom mig, och jag kunde se på beskrivningsskylten (för det spegalde sig) att han satt o glodde på mitt as! Snälla lilla (eller ska jag säga gammla :S )nån får man inte träna ifred?!
Imorrn är det fredag och på den långa håltimmen sa vi åka till farsta för jag ska lämna tillbaka en kjol jag köpt. Sen slutar ju skolan klockan 5, så efter det är det bara att stressa hem för att hinna byta om och sticka iväg på 80-tals festen.

Jag fryser :S Jag fryser as mycket! Det blir så nu när det är höst och snart vinter, då fryser jag dygnet runt. Så det hjälpte ju inte direkt att Jocke inte hade satt på sin värme i sitt rum igår, och att han tog det varma tjocka täcket även fast det va jag som frös :( och inte heller att han öppnade fönstret mitt i natten. Haha jag får väl värma mig när sommaren kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0