Älskade fredag

 LEDIG LEDIG LEDIG LEDIG LEDIG LEDIG LEDIG LEDIG LEDIG LEDIG!

Hur ofta händer det en liksom, att man kommer till skolan och varje lärare säger att nästa fredag så har ni ingen lektion! haha detta resulterade i alla fall i att jag var ledig idag :D fast jag har gjort ganska mycket i alla fall. Vaknade klockan 9 och kunde absolut inte somna om, jag vet inte vad som har hänt med mig. Förut sov jag hur länge som helst men nu brukar jag knata upp vid tio tiden :S
efter det åkte jag och lämnade in mina skor på omklackning (för jag har slitit ut dem på bara 2 veckor :S) sen övningskörde jag, och det gick väldigt bra :D Tills det inte gick bra :( Men det är bara att försöka nästa gång igen! När mamma och jag kom hem drog vi och tränade, och jag har känningar av träningsvärk i ryggen :(
Sen kom knäppisen Jojjo över och vi bakade (eller jag gjorde det) kladdkakemuffins :D (som jag sitter och smaskar på nu, mumsigt ). Vi hade även krig med mina whiteboard pennor o nu har jag fått en fin tomte på min arm, tack Jojjo!

Nu har hon gått och jag sitter och väntar på att Jocke ska komma hit (samtidigt som jag proppar i mig muffins, jag som skulle vara nyttig).

Adios amigos, nos vemos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0