En bra dag allt som allt ^^





Visst är det så mycket roligare att läsa och höra om folk som det råkat illa ut för. Jag vet inte varför men man hör hellre om det än om att en person är så lycklig hela jävla tiden. spec när man själv mår piss...men nu e det ju så här va...att jag e super glad :D Jag vet inte jag bara kom på det nu. Haha jag får mina stunder då jag inser att jag e jävligt lycklig. så inget tragiskt skit ska jag skriva om (den här gången iaf ;) )

Målar någlarna så de ser ut som leoparder just nu, eller som en zebra med prickar istället för räder ;P Bara för att vi idag pratade om att man inte orkade göra sina naglar fina så e det just det jag ska göra nu, bara för att lix ;)

Imorrn kommer älsklingen över efter att han har jobbat och på lördag ska jag vara med min andra älskling, min älsklings kompis Jojjo :) Den här helgen ska bli super, det ska jag se till att den blir!

Inga lessna miner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0