En dag på stan...igen ^^

Helt otroligt :P Även fast det var Jojjo som skulle shoppa idag så var det jag som lyckades komma hem med flest kassar och minst pengar i plånboken. Ska det fortsätta såhär kommer jag att få börja jobba svart eller nått för att tjäna pengar!
Jag mår på topp och gårdagen var underbar. Kanske inte från början eftersom att vi hade natur prov men efter det blev det bättre och bättre. Toppen på allt var ju MVG på historia provet, jag lovar jag är fortfarande i chocktillstånd!
Sen på kvällen kom Jocke hem till mig och vi hade det jätte mysigt :)
Föresten, va det nån annan än jag som märkte att det blixtrade på himlen igår? Äve fast det var stjärnklart...en aning konstigt :S

Jag e på bra humör men jag har ingenting att göra :/ Sitter och målar naglarna röda, det får bli min lördagsunderhållning. Nej gud va tråkigt, jag får se till att ringa upp nån och hitta på nått. Här kan jag ju inte sitta hela kvällen.

Tjohopp nu går jag och ringer nån, ha skoj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0