Fredag-Lördag

Igår va det 80-tals fest och jag och många många fler tror jag hade väldigt roligt! Mindre roligt va ju att vara tvungen att gå upp klockan kvart i 6 imorse!  Men, men det är alltid roligt att träffa nytt folk och även träffa folk som jag gick i samma klass som i låg och mellanstadiet, det va skit kul att se dem igen. Irris lägenhet va inte så stor men ändå lyckades jag med att tappa bort min kompis (Jojjo) jag sprang runt as länge och letade efter henne och alla tyckte att jag va helt virrig, men tillslut hittade jag henne, haha och när jag gjorde det började jag nästan att gråta för att jag vart så lycklig, och det mina kära vänner har inte hänt förut :P men jag skyller på tillståndet.  och snälla du Jojjo, nästa gång shoppar vi tillsammans så att vi slipper lyckad handla likadana tröjor!


imorse va jag tvungen att gå upp skit tidigt för att jag skulle vara domare i gymnastik och tävlingen efter skulle jag vara ute på golvet med mina småtjejer när de skulle tävla. Ft2 tog brons i klass A nybörjare och Ft3 som jag tränar tog hem guldet i klass A! Grattis tjejer det förtjänade ni efter allt slit på träningarna. Ni är bäst tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0