Helg?

I imorse när jag vaknade var jag helt bombsäker på att det var helg! Haha jag måste ha vart helt degig i hjärnan. Jag vaknade klockan sju av att min väckarklocka gick igång (radion). Jag undrade varför den hade gått igång, jag menar det är ju helg. Jag tänkte att jag bara kanske hade råkad glömma stänga av den. Det är ju ändå bara radion jag har på som väckarklocka så den kan jag somna om till så jag orkade inte stänga av den, precis innan jag somnade kom jag på att det var tisdag...fast jag kunde fortfarande ligga i sängen 40min till innan jag behövde gå upp( jag e riktigt seg av mig).
20 över 7 vaknade jag igen och somnade om eftersom att det fortfarande var 20min tills jag behövde gå upp.
Nästa gång vaknade jag 8.10 med tanken om att det ver helg så att jag fick somna om , men precis när jag lagt huvudet på kudden igen inser jag att det är tisdag och får värsta paniken eftersom att jag var en halvtimme sen! Det var rena turen att jag vaknade för min klocka hade redan lagt av. Haha ja det är ju en morron jag inte lär glömma på ett tag ;)

Imorrn är det skolfoto! Bara sjukt lättad över att det inte var imorrn som detta inträffade mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0