Jobba på torsdag

Varför va jag tvungen att behöva jobba extra just på torsdag för?! :(
Jag kunde ju fått följa med på hockey med älsklingen ju, min första "riktiga" match haha ;)  Haha hockey är ju min nya favoritsport ;) men istället måste jag jobba och sitta och sova bakom receptionen. Va jag tvungen att säga att jag kunde hoppa in då? Så dum man får vara!
Aja, jag är iaf ledig på fredag, men nu ska jag gå och lägga mig för jag bara orkar inte vara vaken längre, jag har ju ändå inget att göra.

Imorrn ska jag på informationsmöte på älvsjömässan, haha önska mig lycka till! Det svåraste lär vara att hitta till själva salen haha :P men det ska nog lösa sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0