Myskväll

Idag har jag hunnit med så sjukt mycket. Jag som bara brukar hinna med en gympalektion, jag är ganska impad över ig själv! Jag har: Övningskört, vart och solat (fy på mig, men jag älskar det), vart o tränat på gymmet, varit ledare för ft3 och pluggat. Nu sitter jag bara och väntar på att älsklingen ska ringa så ska jag åka över till honom och ha en riktig myskväll.


Förra veckan gick allt bara så fel och jag har vart så sjukt stressad. Men den här veckan ska bli bättre. Det ska jag se till att de blir! Vi har inga prov och inte så många läxor så jag kommer nog att klara mig igenom den.                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0