Räknar tiden!

Okej jag vet att det är typ några timmar sådär klar tills jag ska åka men jag kan itne hjälpa att jag är så sprallig. Jag ska hem till Jocke och vi har inte riktigt hunnit träffas på typ en vecka och jag saknar honom! Fast det pinsamma e ju att jag ska åka hem till honom innan han hunnit hem för han jobbar ju så förbaskat sent. Så då måste jag spendera lite tid ensam med hans familj :P Men jag ska klara det, jag e faktiskt inte socialtmissanpassad!
Iiihihi, men jag längtar! ska ta bussen som går 20.53 och klockan är bara 18.45 nu, så jag tycker faktiskt att tiden kan ta och gå lite snabbare!

Är så himla glad över att jag är klar med min psykologiuppsats och den är inskickad och allt. Där släppte ett stressmoment, och tänka sig att jag hann bli klar med den på bara två dagar dessutom ;) Nu e det bara alla andra skit uppsatser man måste ta tag i, men det tänker jag inte göra idag! Fast vad ska jag göra nu då i några timmar :S ? Hmm, jag kommer väl på nått skojsigt.

P.s Happy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0