Ingen bra dag alls...

Den här dagen sket sig redan från det ögonblicket när jag vaknade. Det här var en sådan dag när man bara inte klarar av att få upp ena ögonlocket och när man bara verkligen, verkligen inte orkar ta sig upp ur sängen. Det är också sånna här dagar som man inte vet vad man ska ha på sig för kläder och så blir man försenad bara därför.
På bussen till skolan sov jag men det skulle jag inte ha gjort för jag blev bara ännu tröttare av det.
Nk lektionen behövde man inte anstränga sig så mycket på, så det var bara att försöka hålla upp ögonlocken och klara sig genom lektionen. Efter det har var jag så himla hungrig och jag har haft magknip hela dagen! När jag kom hem skulle jag koka makaroner och tror ni inte att jag råkar hälla kokande vatten över min fot?! Jo klart jag råkade göra det  :( så nu sitter jag här med en brännblåsa på foten och gör läxor och tycket allmänt synd om mig själv...
Ikväll ska jag även jobba och jag ser verkligen inte fram emot det. Jag känner att jag inte har tid för det och att jag inte hinner med det. Även fast jag bara jobbar varannan måndag! Men det är så tråkigt också och jag blir livrädd bara folk kommer fram och frågar mig något för oftast har jag ingen aning om själva svaret.
Jag längtar så mycket tills jag får lägga mig ner på kudden ikväll och tills jag får träffa min älskling igen <3

Hoppas ni haft en bättre dag än vad jag har haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0