Jag hatar söndagar

Den här dagen har varit såå lång men ändå såå kort. Gick upp tidigt för en gångs skull och både mamma och pappa befanna sig i chocktillstånd när jag knatade upp vid 10. Efter att ha ätit frukost så åkte jag ut med mamma och övningskörde för första gången på riktigt länge. Det går väl sådär men jag har gett mig tusan på att jag ska ta tag i det där igen!
Efter det kan jag inte beskriva dagen mer än att jag har pluggat hela tiden. Jag har suttit från klockan 12 och jag är fortfarande inte klar på långa vägar. I vanliga fall brukar jag inte plugga på helger alls så nu är mitt huvud en seg geleboll!
Eller juste jag har vart tränare idag också och de där små liven är så himla söta, puss på dem som gjorde min dag en aning bättre.
Jag skulle ha vart med Jocke idag men jag hinner inte och han är ändå på någon match så vi får ta det en annan dag.

Sådär nu har jag fått vila min hjärna lite så nu är det bara att sätta igång igen, Antiken here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0