14 Februari

I onsdags:
Emma: Du Jocke, på lördag...
Jocke: Ööö aa vaddå?
Emma: Haha vet du vad det är för dag på lördag?
Jocke: Öööö...
(Tänker i typ 5 min eller nått med värsta koncentrerade minen men jag ser att han verkligen inte fattar nånting :P )
Emma: Det är Alla Hjärtans Dag på lördag.
Jocke: (Med en gnutta panik i ögonen) Aha
Hahahaha sötis <3



Idag e det då alla hjärtans dag, första gången nånsin som jag faktiskt har nån att dela den med. Känns lite underligt, även fast älsklingen inte visste om att det va alla hjärtans dag. Jag förstår inte hur man kan ha undgått det, jag menar i år har det ju till och med gått som reklam på tv och massa shit. Igår va det rosutdelning i skolan men jag gick inte, jag menar man får ju aldrig nån iaf, jag har inte det iaf..så palla gå och bara bli besviken. Fast som min kloka vän Tilda säger: Vill du hellre ha en ros den dag då ALLA andra får det, eller vill du ha en en annan dag och bli överraskad. Faktiskt, ska det behövas en dag för att man ska rycka upp sig och vara romantisk?
Vet faktiskt inte vad vi ska hitta på idag, men nått blir det väl alltid. Får se vilken tid vi kan träffas, men jag e redan fördigombytt :P



Puss på er alla <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0