Går på vanliga rutiner

Den här veckan har vi så sjukt mycket i skolan, men nu är det bara två dagar kvar så jag tror jag kommer att överleva, det trodde jag dock inte att jag skulle göra i måndags när veckan började kan jag ju säga. Fast det är Historiaprovet på fredag som jag fruktar mest. Hade englskaprov idag, vet inte hur det gick men det får vi väl se sen. Det känns som att jag inte har tid för nått längre, typ bara att umgås, men sånt tycker väl lärarna att man har tid med på sommarlovet? Eller vad är meningen med att plåga oss lix?

I måndags fick jag iaf chans att se Jocke spela hockey (fast med hammarby veteranerna, så det va han och massa 30-40åriga gubbar) :P men, men han va jätte duktig, efter träningen tappade han bort en hel nycklknippa, hur man nu kan lyckas med det :S men han sa att han hade hittat den dagen efter, tur det iaf!

Idag fyller lyllot Lovisa 18 så grattis till dig gumman! Men du ska veta att jag är mäkta avundsjuk :( På fredag e det middag hos henne som gäller och sen e det tydligen utgång på kvällen, så jag och alla andra som inte är 18 får väl ta och hitta på nått annat skojsigt. Men shit va jag längtar tills i sommar då det är min tur! Gahh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0