Inte alls otur

Fredag den 13 va igår men inte en gnutta otur hade jag! Eller jo, jag fick ju sitta och lyssna på en föreläsning om ett ämne jag redan fått betyg i för att inte lärarna har kapaciteten till att tänka! Men men jag slutade klockan 11 så det va helt okej. Efter det åkte jag med Tilde till skärholmen och var egentligen ute efter ett par röda örhängen. Men istället hittade jag ett par skor (äntligen), en vårjacka, en svart tubkjol och ett par örhängen som jag tappade förut och inte funnits i nån affär förräns nu. Och när man kom in på HM så delade de ut 20% rabattcheckar på valfri vara så jag fick allt till ett bra pris också ;) Allt jag inte hittade va mina rödaörhängen, men de kan jag klara mig utan.

På kvällen va jag och käka pizza med Jojjo. Jag hade faktiskt glömt bort hur otroligt gott det va! Sen uttråkade som vi va bestämde vi oss för att sätta oss på 742:an tur och retur till skogås med 4 påsar godis, tjockisar som vi e ;) Sen gick vi hem till Jojjo o tittade på Lejonkungen 3, ahah den e fan klockren asså, men jag fattar inte hur barn ska förstå alla skämten, de låg ju lix på vår nivå. Men men, kände mig som ett svullo och som ett litet barn eftersom det va Lejonkungen vi tittade på men egentligen bryr jag mig inte. Kolla på den filmen, den e störtskön! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0