Sötaste lilla ungen!

Markus va i skolan idag med sin skit söte lilla son Pontus. Förra gången han va på besök i skolan så tog sig Pontus sin första prilla ;) haha han hittade den när han kröp runt i korridoren, inte många som börjar i så tidig ålder! Den här gången hade krabaten lärt sig att gå :D Skit söt! Han försökte rymma hela tiden och sprang iväg i skolan. Funderade på att sno honom men jag fick aldrig nått riktigt bra tillfälle :/ Det va väl det som gjorde min dag bra eftersom att när jag kom till skolan imorse 9.50 visade det sig att vi inte hade spanska, så jag hade håltimme till kl 12.40. efter det va vi mindre glada och jag tror att vår lärare kommer att få en fet utskällning på måndag!!

Detta e då jag som lite knodd ;)

Småbarn för hjärtat att smälta och glömma alla problem för ett ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0