Uppdatera

Det är väl dags att uppdatera mitt CV snart så att man kan börja söka sommarjobb. Jag va inte så smart att skriva upp de jobb jag haft på en gång när jag fick dem. Då får man skylla sig själv och sitt dåliga minne när man ska försöka printa in det nu. Det är ganska mycket som har förändrats på ett år, tänk va tiden går snabbt. Mitt gamla CV gjorde jag innan förra sommaren, då gick jag fortfarande på gymnastik, jag gick i ettan och jag såg typ inget slut på alla jobbiga studier. Inte för att jag vet om jag är så mycket klokare för att jag är ett år äldre, men det var inte länge sedan jag var liten och allmännt dum. ´Det är väl något man lär sig med åren, vad som är idiotiskt och inte...fast fortfarandra gör man misstag, och det gör ont...riktigt ont. Men nån gång kommer man väl på rätt spår! Hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0