En dag för kärlek, bra eller bara blaha?

Sitter och funderar på det här med alla hjärtansdag. Vem vill ha den egentligen? Varför kan man inte vara romantisk och kärleksfull jämt, måste man verkligen ha en dag för att man ska rycka upp sig? Ska det vara så hemskt? Första gången för mig som jag har någon att fira med dock, så vi får väl hoppas att den blir mycket mycket bättre än alla andra åren. Förra året tror jag att Jojjo, jag och Matilde satt hemma hos Jojjo och tittade på sorliga filmer för att känna oss patetiska, va det Titanic vi såg? Kommer inte ihåg. Eller nej vänta :S Va vi inte hemma hos Matilde? Och jag som brukar ha ett super minne. Kommer dock ihåg att min älskling log mot mig för första gången då ;) Haha tönt som jag är <3

9 månader med älsklingen idag, love you <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0