Vart försvinner allt?

Skola imorrn och jag sitter här och undrar vart fan tiden har tagit vägen nånstans. Kollade på massor av bilder idag på Jojjos data, herre gud va jag såg ut! Och det bara för 3 år sen...ursc det va fan min värsta tid nånsin! Och bilder från bara förra året känns helt avlägsna. Men fan va kul jag haft det här året och jag hade inte haft det utan er tjejer! Och spec Jojjo och Matilde som jag kommit riktigt nära, vi mot världen ;) Sen träffade jag Jocke också, i februari...shit va länge sen det va. nästan ett år sen som vi va ute för första gången. Shit va tiden har gått fort! Nu e halva gymnasiet avklarat också, bara hälften kvar.

En stor applåd till dig älskling som orkade gå upp efter bara några timmars sömn sen i natt. Iväg till jobbet, men jag antar att det är ett måste. Fast inte så ofta som du måste...det e inte mänskligt enligt mig. Men men jag sussade vidare för jag pallade inte ens lyfta ögonlocken. och nu sitter jag här trött efter nattens hockeytittande (jävla domarjävlar asså!) haft julklappsutdelning med jojjo o tilde idag, en aning sent jag vet me vi e lite sega ;) sen har jag pluggat, uppsats till på torsdag och jag e inte klar. får göra klart den imorrn, eller aa det är ett måste! Matte prov imorrn också, böckerna har jag i skolan, duktigt gjort Emma, duktigt!

Ärsch nu går jag o lägger mig, pallar inte mer. Natti älskling, hoppas du får komma hem hyffsad tid idag <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0